Translate

31.3.17

Pasiunea

Am asteptat noaptea-ntreaga
Sa vina zorile
Si zorile-au venit intr-un tarziu
Dar eu mi-am dat seama
Ca nu traisem Noaptea

Am urmarit
o seara-ntreaga
copacii din oras
pentru a ingheta intr-o fotografie
un copac inflorit
si intr-o amintire cu ochi inchisi
mirosul florilor primavara
Dar nu mi-am dat seama
Ca nu imi aminteam oamenii si pisicile si strazile
printre care am alergat.

Am incercat mereu
sa inteleg oamenii
in speranta ca i-as putea ajuta
din egoismul de a ma simti utila
cuiva.
Dar nu mi-am dat seama
ca uitasem sa ma inteleg
pe mine.

Am desenat multi ani
mii de desene
pentru a gasi
ceva
Dar nu mi-am dat seama
ca visele mele s-au oprit
undeva intr-un desen
in care mi-am trait
pasiunea

Acum incerc sa caut
locul
sau momentul
in care
mi-am pierdut visele
Dar nu imi dau seama
cum as putea smulge din suflet
Altele
noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu